Offerte

English

English

brand logo

Denk mee over de toekomst van De Pier

Belevenis in de branding

Om De Pier van Scheveningen kun je niet heen. Markant en al sinds 1961 een icoon. Wat De Pier al decennialang zo bijzonder maakt is het DNA. Het DNA waar De Pier al vanaf het begin voor staat. De Pier is namelijk een belevenis. Niet zomaar een belevenis maar de unieke belevenis in de branding. Dat was het al meteen tijdens de opening in 1961. De Pier geeft een bijzonder gevoel van vrijheid, en steeds is er dat prachtige uitzicht op het water en de kust. Je komt echt even los van het vaste land door een flink eind De Pier op te wandelen. Naast het prachtige uitzicht en het wandelen kunnen de bezoekers daarnaast al jarenlang genieten van vertier en tentoonstellingen.

Ook in de huidige tijd en na al die jaren is dat kenmerkende DNA van belevenis in de branding er nog volop. Ieder kan de belevenis op zijn eigen manier invullen. Dus of je nou een waaghals bent die gaat bungeejumpen, van het uitzicht geniet in het reuzenrad of met je gezin dat lekkere ijsje gaat pakken, iedereen beleeft De Pier op zijn eigen manier en zorgt voor een glimlach bij de bijna twee miljoen jaarlijkse bezoekers. De Pier is gewoon voor iedereen.

Belevenis in de branding

De komende jaren zal De Pier evolueren, met de tijd mee veranderen en aan de eisen van de tijd worden aangepast. Comfort, een eigentijdse uitstraling, veilig en toegankelijk zijn voor iedereen is daarbij belangrijk. Nog essentiƫler wordt de belevenis weer eigentijds te maken. We gaan de komende jaren het unieke karakter dat er veel te beleven is, grootser en veelzijdiger neerzetten.

We gaan het volgende hoofdstuk van De Pier samen schrijven en meemaken. We kijken nu al uit naar de nieuwe elementen en wat er straks allemaal te beleven valt. We nodigen je alvast uit om met ons mee te denken over de mogelijkheden. Want De Pier is en blijft voor iedereen.

Terug