Offerte

English

English

brand logo

Denk mee over de toekomst van De Pier

Belevenis in de branding

De Pier van Scheveningen is een iconisch herkenningspunt sinds 1961. Wat De Pier al decennialang zo bijzonder maakt, is het unieke DNA waar het al vanaf het begin voor staat. De Pier is een belevenis. Niet zomaar een belevenis, maar een unieke ervaring in de branding. Vanaf de opening in 1961 was dat al duidelijk. De Pier biedt een bijzonder gevoel van vrijheid, met steeds weer dat prachtige uitzicht op het water en de kust. Door een flink eind De Pier op te wandelen, kom je echt even los van het vaste land. Naast het adembenemende uitzicht en de wandelingen, kunnen bezoekers al jarenlang genieten van vertier en tentoonstellingen.

Ook vandaag de dag blijft dat kenmerkende DNA van belevenis in de branding volop aanwezig. Iedereen kan de belevenis op zijn eigen manier invullen. Of je nu een waaghals bent die gaat bungeejumpen, van het uitzicht geniet in het reuzenrad of met je gezin een lekker ijsje haalt, iedereen beleeft De Pier op zijn eigen manier. Dit zorgt voor een glimlach bij de bijna twee miljoen jaarlijkse bezoekers. De Pier is er echt voor iedereen.

Belevenis in de branding

De komende periode zal De Pier ontwikkelen, met de tijd meegaan en zich aanpassen aan de eisen van de moderne tijd. Comfort, een eigentijdse uitstraling, veiligheid en toegankelijkheid voor iedereen zijn daarbij essentieel. Het wordt nog belangrijker om de belevenis eigentijds te maken. We gaan het unieke karakter, waarbij er veel te beleven valt, de komende jaren uitgebreider en veelzijdiger neerzetten.

We gaan samen het volgende hoofdstuk van De Pier schrijven en meemaken. We kijken nu al uit naar de nieuwe elementen en wat er straks allemaal te beleven zal zijn. We nodigen je alvast uit om met ons mee te denken over de mogelijkheden. Want De Pier is en blijft voor iedereen.

Terug