MENU

+31 (0)6 10 38 68 59

info@pier.nl

Nieuws

Startsein campagne “Duik in Den Haag” op De Pier Scheveningen

9 november 2017

DEEL DIT ARTIKEL:

Op woensdag 8 november was op De Pier Scheveningen de kick off van de campagne “Duik in Den Haag”. Deze campagne wordt internationaal ingezet om Den Haag meer op de kaart te zetten als stad aan zee. 

DUIK IN DEN HAAG

De campagne wordt uitgezonden op televisie in Nederland, België, Engeland en Duitsland en gisteren gaf de Haagse wethouder Karsten Klein een voorproefje van deze crossmediale campagne.

Tijdens de preview werd de commercial getoond waarin er letterlijk een duik in Den Haag werd genomen. Hierin zag je mensen duiken in o.a. het Mauritshuis en de Passage. De commercial laat zien wat Den Haag allemaal te bieden heeft.

De lancering is natuurlijk compleet gemaakt met een echte duik in de zee. Hiervoor konden participanten zich vooraf opgeven. Uiteindelijk hebben zo’n 190 mensen het zeewater van 13 graden weten te trotseren door hier een zeer frisse duik in te nemen.

De campagne is vanaf 13 november (internationaal) te zien.

Foto links: This Is The Hague 

BLIJF OP DE HOOGTE VAN DE PIER

Vul je mailadres in en ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief met daarin de leukste aanbiedingen en aankomende evenementen!